Friday 25 March 2011

serabod sumpah ! :((

what the hell bhai ? punye lha lame aku tunggu kaw on9 kod . macam menunggu abende aww . saket guhh hati . kaw engat aku hapew ? tungul ? kuli ? kew karo kaw ? agakagak lha weh (!) aku balek pon sebab rindu kaw tao . kaw pulak senangsenang gi kua dengan membe ? hatok kaw mengajar . tak hargai owank .  tade sivik betol ! *aq pongg ta suke klas sivik . ckp owg tade sivik . hhe :))  naek pink dah droh aq tungu kaw penoh sabar ! adohadoh . saked betol lha . sampai te tido aku tunggu kaw tao . dah pukol 12.44 kodd . baek aku tido . senang . habes cite . kaw pongg kua lha sampai ceroh yep . jgan balekbalek dohhh . sayang konon . taik kebtod kaw sayang . saje nak jaohkan diri ea ? tapetape . aku engat lha (.) nite . 









No comments:

Post a Comment